tlo
DARMOWE Wi-Fi DLA KLUBOWICZÓW
o hasło zapytaj w recepcji
tlo
ZAJĘCIA TEMATYCZNE NA ROWERACH
każdy wtorek 18:30 i 19:30
tlo
BODY BALL / OVOBALL
w każdy piątek o 20:00
tlo
DARMOWE PLANY TRENINGOWE
Zapytaj w recepcji klubu
tlo
TOTALNA METAMORFOZA w American Dreams
szczegóły w recepcji klubu

ZAJĘCIA GRUPOWE

Dla fanów zajęć grupowych do dyspozycji oddajemy dwie sale. Większą - oklejoną z dwóch stron lustrami salę FITNESS, na której odbywają się zajęcia choreograficzne oraz wzmacniające, jak również mniejszą - ROWEROWĄ, która będzie oddana już niebawem. Poniżej krótki opis naszych aktualnych zajęć:

POWER MIX DANCE - kochasz taniec i dobrą muzykę...? Power mix dance- zajęcia dające radość, siłę a zarazem i odpoczynek...Taniec to endorfiny i co za tym idzie dobry humor:) A to wszystko w przyjaznej atmosferze, wspaniałym klimacie i pracy całego ciała. Nie musisz być królem parkietu..wystarczy chęć dobrej zabawy:) Power Mix Dance nie dość, że poprawia kondycję i ogólną sprawność całego organizmu, to ma jeszcze  właściwości zdrowotne - dzięki angażowaniu mięśni całego ciała poprawia ich elastyczność, ujędrnia skórę, uodparnia na zmęczenie, spala tkankę tłuszczową. Ćwiczenia w technice Dance są przestrzenne, podczas treningu dominują układy choreograficzne łączące w sobie różne elementy taneczne, a ćwiczeniom towarzyszy zawsze głośna i rytmiczna muzyka. Będzie się działo…
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej jest idealny dla początkujących, średniozaawansowanych oraz zaawansowanych, czyli każdego kto chce poprawić koordynację ruchową i koncentrację (to ćwiczenia dla ciała i umysłu) oraz zwiększyć wydolność organizmu, przez łatwy i przyjemny trening cardio
 
 
KETTLEBELLS + BRZUCH - to połączenie zajęć wzmacniających i cardio z użyciem odważników kulowych z uchwytem. Podczas tego treningu wykonywane są ćwiczenia ogólnorozwojowe, funkcjonalne oraz poprawiające wytrzymałość, siłę, gibkość oraz czucie głębokie. Nie są to ćwiczenia typowo kulturystyczne i wzmacniają nie tylko mięśnie ramion ale całe ciało (biodra, uda, pośladki, brzuch, plecy) - zaletą treningu z odważnikiem jest to, że angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy pracując na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp po kark, jako że środek ciężkości znajduje się gdzie indziej niż w zwykłych hantlach.  Podczas tych zajęć spalisz ogromną ilość kalorii, poprawisz wydolność sercowo-naczyniową i wzmocnisz mięśnie całego ciała.
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej jest przeznaczony dla każdego, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, charakteryzuje się dużą intensywnością, więc zalecany jest dla osób, które mają już pewne przygotowanie kondycyjne - średniozaawansowanych oraz zaawansowanych
 
 
OVOBALL to trening z piłką eliptyczną, który przeciwdziała zaburzeniom postawy, pozwala szkolić sensomotorykę, wzmacnia osłabione mięśnie, poprawia koordynację i harmonizuje pracę całego ciała. Celem ćwiczeń jest jednoczesne angażowanie do pracy wielu grup mięśniowych przez co rozwijana jest większa świadomość ciała. Skuteczność ćwiczeń zależna jest od stabilnej i „silnej” sylwetki w pozycji wyjściowej, w pierwszej kolejności wykonywane są ćwiczenia proste, a następnie te oparte na ruchach bardziej złożonych.
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej przeznaczony jest dla każdego, (bez ograniczeń kondycyjnych czy wiekowych :)), kto pragnie w naturalny sposób skorygować ustawienie ciała, ucząc się przy tym precyzji ruchu oraz prawidłowej postawy bezpiecznej dla mięśni i stawów
 
TBC (Total Body Condition) - to ogólny, kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających, obejmujących wszystkie partie mięśni. Trening ten łączy wysiłek aerobowy z ćwiczeniami rzeźbiącymi poszczególne partie ciała (ramiona, biust, brzuch, uda, pośladki). TBC przyspiesza metabolizm, a to umożliwia efektywne spalenie tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym modelowaniu sylwetki. Skuteczność treningu opiera się także na wielu powtórzeniach, które pomagają kształtować zgrabny wygląd. Podczas zajęć oprócz ciężaru własnego ciała wykorzystujemy maty i hantelki. Intensywny TBC porusza wszystkie partie mięśni i po pierwszym treningu z pewnością to poczujesz :)
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej to bardzo dobry pomysł na trening dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem, ale także dla tych, którzy chcieliby uzupełnić inne formy aktywności, np.: pływanie, bieganie, jazdę na rolkach, o trening całego ciała, by nie tylko spalać, ale też rzeźbić sylwetkę całego ciała
 
 
FAT BURNING - te zajęcia to po prostu „spalanie tłuszczu”. Jest to zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomagają spalić zbędną tkankę tłuszczową, a przy okazji dają trochę rozrywki. Działają  na mięśnie całego ciała: brzuch, biodra, uda, pośladki, ale także ramiona i plecy. Zajęcia mają charakter aerobowy (tlenowy) – podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową. Intensywność zajęć jest dobrana w taki sposób, aby szybko zredukować poziom tkanki tłuszczowej. Dobór ćwiczeń zależy od inwencji twórczej instruktora, albo możliwości uczestników zajęć
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej wskazany jest dla osób z dobrą kondycją, zajęcia oparte są na truchcie i licznych podskokach przeplatanych seriami ćwiczeń z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, dlatego tej formy nie powinny uprawiać osoby mające problemy ze stawami i kręgosłupem. 
 
 
FREESTYLER - to trening z wykorzystaniem specjalnej platformy i linek o różnym oporze. Podczas ćwiczeń pokonywany jest opór linki, którego siła zwiększana jest indywidualnie przez pracę mięśni w różnych płaszczyznach. Jest to nowy wymiar treningu dający szybciej widoczne efekty. Freestyler pozwala ćwiczyć jednocześnie siłę, wytrzymałość kondycję i koordynację, sprzyja utrzymaniu prawidłowej ruchomości w stawach poprzez wykonywanie ruchów wielopłaszczyznowych. Ćwiczenia z wykorzystaniem platformy są niezwykle efektywne i zapewniają duże urozmaicenie zajęć.
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej z racji tego, że nie obciąża stawów i gwarantuje świetną zabawę, jest przeznaczony dla wszystkich chętnych pań i panów, o różnym stopniu zaawansowania kondycyjnego


BODY BALL – to trening wzmacniający z dużą piłką gimnastyczną tzw. szwajcarską, będący idealną alternatywą dla wszystkich, którzy chcą połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą. Piłka jest fantastycznym przyrządem gimnastycznym, gdyż aby utrzymać się na niej musimy balansować całym ciałem i uruchomić mięśnie, których zwykle nie używamy. Wśród zalet ćwiczenia z piłką możemy wymienić również: zwiększenie siły mięśni, zwiększenie wytrzymałości, poprawę koordynacji ruchowej i równowagi, polepszenie zakresu ruchu w stawach oraz gibkości, trenowanie mięśni odpowiedzialnych za naszą postawę, czyli głównie mięśni pleców i brzucha. Zajęcia Body Ball należą do średnio intensywnych, nie wymagają od ćwiczącego dużej sprawności fizycznej, jest to więc gimnastyka i relaks w jednym. 
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej zalecany jest wszystkim, gdyż są to zajęcia ogólnorozwojowe, które poprawiają postawę ciała i mogą zapobiegać problemom z kręgosłupem - dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiałoby zrezygnować z aktywności fizycznej może ćwiczyć
 

POWER BRZUCH – to krótkie, 30 minutowe zajęcia poświęcone modelowaniu wszystkich partii mięśni brzucha. Systematyczne ćwiczenia pozwalają na zmniejszenie obwodu talii, wysmuklenie sylwetki oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z prostymi ćwiczeniami na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Power Brzuch to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch. Zajęcia są wykonywane przy szybkiej muzyce dobranej do zajęć.
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej o średniej i dużej intensywności przeznaczony jest dla wszystkich chętnych


TRENING OBWODOWY – to forma aktywności fizycznej łącząca trening siłowy i aerobowy, poprawiająca sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową i kondycję. Podczas treningu wzmocnisz i wysmuklisz swoje ciało, spalisz tkankę tłuszczową oraz zwiększysz wydolność układu sercowo – naczyniowego. Praca odbywa się na stacjach, gdzie każda stanowi nowe wyzwanie!!!-:) W zależności od indywidualnych potrzeb i stanu sprawności fizycznej uczestników zajęć, zarówno obciążenia jak i warianty ćwiczeń mogą być dowolnie modyfikowane. Ćwiczenia gwarantują świetną zabawę oraz intensywny wysiłek fizyczny, podczas którego do pracy angażowane są różne grupy mięśniowe, co zapobiega nudzie dostarczając organizmowi za każdym razem nowych bodźców do rozwoju. Jeśli szukacie dodatkowych wrażeń oraz wyzwań podczas ćwiczeń - TEN TRENING JEST DLA WAS!!!
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej przeznaczony jest dla każdego (niezależnie od płci, wieku i poziomu zaawansowania), kto lubi różnorodne ćwiczenia angażujące wiele grup mięśniowych 


COMBAT – to pozbawiony sztucznych ograniczeń zbiór technik, który zapewnia skuteczną samoobronę. W powyższym systemie walki wykorzystuje się elementy boksu, kick-boxingu, jujitsu, aikido, krav-magi oraz "street survival".  Combat charakteryzuje się prostotą, wykorzystaniem jedynie najskuteczniejszych technik. W treningu bazuje się na podstawowych odruchach obronnych człowieka i kładzie nacisk na takie ich wzmacnianie, aby zapewnić skuteczność w stresie nawet osobie zaskoczonej i mało wytrenowanej.
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej przeznaczony jest dla wszystkich chętnych pań i panów, o różnym stopniu zaawansowania kondycyjnego


AKTYWNA W CIĄŻY – to forma zajęć przeznaczona dla przyszłych mam, odbywająca się w oparciu o program ćwiczeń opracowany tak, by pomóc zachować dobrą formę podczas ciąży i przygotować się do porodu. Systematyczne stosowanie ćwiczeń pozwoli przygotować cały organizm, a zwłaszcza układ nerwowo – mięśniowy do efektywnego porodu. Ćwiczenia dla ciężarnych są prowadzone przy spokojnej muzyce jako połączenie elementów fitness, pilates, jogi, ćwiczeń rozciągających, ćwiczeń wzmacniających mięśnie kręgosłupa, ćwiczeń równoważnych i oddechowych. WAŻNE !!! Przed przystąpieniem do ćwiczeń prosimy skonsultować się z lekarzem prowadzącym w celu wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach.


ZAJĘCIA ROWEROWE –  to forma aktywności fizycznej prowadzona na rowerkach stacjonarnych w rytm muzyki, która narzuca nam tempo jazdy. Trening ten pozwala  na szybkie zgubienie zbędnych kilogramów, wyrzeźbienie mięśni ud i pośladków oraz poprawienie kondycji i wytrzymałości. To nie tylko siedzenie i pedałowanie, to naprawdę fajna zabawa, przy której między innymi możemy sprawdzić swoje możliwości. Podczas treningu „zmieniamy biegi”, raz pedałujemy na stojąco, a raz na siedząco. Jest to typowy trening aerobowy, podczas godzinnych zajęć można spalić nawet 1000 kcal!, jest  to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą rezygnować z jazdy na rowerze nawet zimą. Na zajęcia należy zabrać ze sobą wygodny strój (najlepiej bluzkę na ramiączkach i spodenki), wygodne buty (na twardej podeszwie), rękawiczki na rower (żeby ręce nie ześlizgiwały się z kierownicy), ręcznik oraz wodę, a przede wszystkim uśmiech, dobre samopoczucie i pozytywne nastawienie :)
Przeznaczenie: ten rodzaj aktywności fizycznej o średniej i dużej intensywności przeznaczony jest dla wszystkich chętnych, którzy lubią pedałować i chcą spędzić czas w miłym klimacie

!!! JAK CZĘSTO NALEŻY TRENOWAĆ !!! Uczestniczyć w zajęciach grupowych można codziennie, wskazane jest jednak korzystanie z różnych form aktywności w celu harmonijnego rozwoju całego ciała :)
 


ZAJĘCIA TANECZNO - RUCHOWE DLA DZIECI (4-7 lat, 8-12 lat)  w Piramida Fitness Club znajdzie się też coś dla naszych pociech:) Zajęcia charakteryzują się obecnością wielu gier, zabaw sportowych, układów tanecznych, ćwiczeń wzmacniających i rozciągających. Dzieci bawią się, tańczą, uczą układów choreograficznych i ćwiczą jednocześnie. Podczas zajęć wykorzystywane są różne przybory (maty, piłki, skakanki, pompony), co wpływa na aktywność i kreatywność dzieci. Na zajęciach fitness, uczymy zachowywać prawidłową postawę, pracujemy nad koordynacją ruchową oraz poczuciem rytmu. Zajęciom towarzyszy różnorodna muzyka, która pobudza dzieci do aktywności oraz uwrażliwia je na dźwięki. Naszym celem jest kształtowanie w dzieciach nawyku aktywności ruchowej i zdrowego stylu życia od najmłodszych lat. A przecież to takie ważne...


GIMNASTYKA KOREKCYJNA – to forma zajęć dla dzieci, których hasłem przewodnim jest stwierdzenie, iż „lepiej zapobiegać niż leczyć”. Zajęcia w formie różnych gier i zabaw opartych na formach ruchu stymulujących pracę wybranych grup mięśniowych mają za zadanie pomóc w uniknięciu poważnych problemów zdrowotnych w przyszłości. Uczestnicząc w tych zajęciach dzieci wyrabiają nawyki prawidłowej postawy ciała (uczą się odróżniać postawę prawidłową od nieprawidłowej), wzmacniają mięśnie posturalne odpowiedzialne za prawidłową postawę (mięśnie grzbietu i brzucha, mięśnie stabilizujące kręgosłup). Zajęcia te mają też za zadanie profilaktykę występowania wad kręgosłupa takich jak plecy okrągłe, plecy wklęsłe, plecy okrągło – wklęsłe, plecy płaskie, skoliozy – boczne skrzywienia kręgosłupa, zapobieganie wadom kończyn dolnych (kolana szpotawe i koślawe) oraz wadom stóp (płaskostopie). Statystyki pokazują, że aż 80-90% dzieci i młodzieży ma wadę postawy, a pierwsze symptomy pojawiają się już w wieku kilku lat. Dlatego drodzy Rodzice, jeśli podejrzewacie wadę postawy u swojego dziecka lub macie wskazania lekarskie do uczestnictwa dzieci w zajęciach gimnastyki korekcyjnej, zapraszamy Was i Wasze pociechy do naszego klubu.
 
imimimimimimimimim
brown
Skontaktuj się
z nami!
Tokarnia 757
(TOP MARKET I piętro)
32-436 Tokarnia
tl12 444 5505, 787 769 759